Ismerd meg azt a módszert, azt a szemléletet, amellyel
növelheted elkötelezett, minőségi,
és visszatérő vevőid számát!
Így lesz több érdeklődőd, jobb ügyfeled, nagyobb bevételed,
és várakozáson felüli profitod!
Mi történik, ha kevés elkötelezett vevőd van?
Gondolj bele, az ügyfeled adja a pénzt neked ahhoz, hogy létezni tudj és legyen jövőd!
Valójában így mindent azért teszel, hogy az ügyfeleid, vevőid maximálisan elégedettek legyenek, és azt érezzék, bármikor számíthatnak rád, ezáltal a hűségük irántad megkérdőjelezhetetlen legyen.
Mi történik, ha felszínes, nem megfelelő, vagy éppen gyenge bizalmon alapszik a kapcsolatod a vevőiddel; vagy nincs elég tudásod, ismereted az ügyfeleidről, partnereidről?
Akkor hamarabb hozol rossz üzleti döntéseket; nem jó célokat tűzöl ki; nem megfelelő, nem piacképes, vagy gyengén teljesítő termékeket, szolgáltatásokat dobsz a piacra, és hiába költesz rengeteg pénzt fejlesztésre vagy éppen reklámra.
A Stratégiai Ügyféltörődés (SÜT) Módszere, rendszerbe foglalt, különleges szemléletmóddal gazdagít, amely hozzásegít, hogy jóval magasabb szintre emeld a vállalkozásod, céged ügyfélkapcsolatait, kommunikációját, értékesítési folyamatait.




Vereb István vagyok, a Stratégiai Ügyféltörődés megalkotója, kidolgozója.
A PMT Szerszámgép Kft / Hymato Products Kft / Hafner Pneumatika Kft / Electraplan-Termelő Kft / BHE Bonn Hungary Kft / Gallicoop Zrt / Legrand Zrt / Agriapipe Kft / 3B Hungária Kft
Rendkívül tanulságos az interjúalanyok gondolkodásmódja, a problémákhoz, kihívásokhoz való hozzáállása, stratégia alkotása, értékesítési szemlélete!