KÜLDETÉSÜNK:
MEGISMERTESSÜK ÉS TERJESSZÜK A MAGYAR VÁLLALKOZÁSOK KÖRÉBEN A STRATÉGIAI ÜGYFÉLTÖRŐDÉS MÓDSZERÉT ÉS KULTÚRÁJÁT.
A cél, hogy a vállalatok vezetői felismerjék, milyen óriási jelentősége van fejlődésük szempontjából az ügyféltörődésnek.
Ehhez egy olyan módszert, olyan szemléletet mutatunk be,
amellyel olyan elkötelezett vevőkre tehetsz szert, akik bőséges „termést” hoznak a cégednek.
Erő rejlik az ügyféltörődésben!
Körülbelül 20-25 éve van közöm a marketinghez, a kommunikációhoz, az értékesítéshez. Ez idő alatt leginkább olyan tudásanyagokkal találkoztam, amelyek különféle tippeket, trükköket, technikai megoldásokat, hirdetési formákat tartalmaztak ahhoz, hogy új vevőket szerezzek.
Volt bennem egy hiányérzet. Hol van az üzletben, az értékesítésben az ember?
Mivel humán beállítottságú vagyok, elkezdtem kutatni az üzleti-, és ügyfélkapcsolatok hátterét, emberi, pszichológiai vonatkozásait. Ebben nagy segítségemre volt az a rengeteg interjú, amit a Magyar Üzleti Világ magazinba készítettem, illetve az Üzleti Randi Klubban tapasztalt számos céges példa.
Felfedeztem, micsoda erő rejlik az ügyféltörődésben, bár ez nincs annyira a figyelem középpontjában, mint az értékesítési tippek. Mégis rendszerbe foglaltam azokat a szempontokat, amelyek a vállalkozások fejlődését előmozdítják az ügyféltörődés szempontjából.
Bízom benne, hogy a weboldalunkon található anyagok, lehetőségek kapaszkodót, iránytűt jelentenek számodra, hogy jobban eligazodhass az üzleti kommunikáció útvesztőiben, és megoldásokat találhass arra, miként emelheted magasabb szintre az ügyféltörődésedet.
Vereb István,
ügyféltörődés-kutató és stratéga
üzleti kommunikáció fejlesztő, szakmai mentor
Amit eddig elértünk
Kommunikáció, ügyféltörődés és a partnerkapcsolatok területén
ahol konkrét vállalati együttműködések születtek
akiknek fejlődését segítettük
konkrét együttműködés megszületésében volt részünk.



