PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Fejlesztési és ügyféltörődési elemzésre (auditra)
Kifejezetten mikro-, kis-, és középvállalkozásoknak.
Olyanoknak, akik szeretnék hatékonyabbá tenni és optimalizálni az értékteremtési (akár termelési, gyártási, vagy szolgáltatási, kereskedelmi), valamint értékesítési folyamataikat.
Ráadásul, mindezt egy különleges szemléletmóddal, amely a stratégiai ügyféltörődésre (ClientCare System) épül.
A pályázat célja, hogy felfedezd:
.:. Milyen (modernizációs, digitalizációs és egyéb) fejlesztésekkel növelheted az ügyfél-elégedettségedet?
.:. Milyen területeken válhatna optimálisabbá a vállalkozásod működése, hogy csökkenjen az idő-ráfordítás, a kiadás vagy növekedjen a versenyelőny, a termelékenység…?
.:. Hogyan erősödhet a bizalom a vállalkozásod iránt, hogy téged válasszanak, több hűséges, minőségi vevőd legyen és megfelelő profittal dolgozhass?
.:. Miképpen növekedhetne a profitod, amely hozzájárul a stabil, fenntartható fejlődéshez, és a célszámaid eléréséhez?



Számos szakmai szervezet együttműködésével Vereb István, ügyféltörődés-kutató és stratéga, üzleti kommunikáció-fejlesztő és szakmai mentor.